vineri, 27 ianuarie 2017

BUDINCA DE ZUCCHINI

Fiind in cautare de retete noi ,pentru mofturosii mei,am dat peste acest fel de mancare pe blogul //panseluta-violet.blogspot.ro/.Si fiindca parea delicios,dupa o vizita la supermarket,am trecut la bucatareala.
Pe blog ,unele cantitati sunt exprimate in " ceasca".Cum mie imi place sa fie treaba clara,am cantarit ce a trebuit, si mi-a dat asa :

200 g faina, o lingurita cu varf praf de copt,o lingurita sare,piper,4 linguri ulei,4 oua,150 g branza rasa( eu am pus un plic de mozzarela rasa dar se poate pune orice branza sau cascaval ;buna sa fie 😊 ),o ceapa sau 4-5 cepe verzi (am avut o leg de ceapa verde ,prin frigider ),un zucchini si un ardei rosu 



Zucchini  se taie pe lung (desigur ,dupa ce l-am spalat si i-am taiat capetele)si apoi  felii subtiri.Nu se curata de coaja.Daca folosim dovlecel ,trebuie sa-i scoatem semintele ,care ar lasa multa apa in aluat.Cepa se toaca marunt,ardeiul se taie cubulete .Legumele se amesteca cu sare,piper,branza si se adauga faina cernuta impreuna cu praful de copt.Ouale se bat bine,se amesteca cu cele 4 linguri de ulei si se amesteca in compozitie.Se unge o tava cu unt si se intinde amestecul .Deasupra putem presara parmezan sau orice alt cascaval tare.Coacem la 180 de grade ,pentru 35 min.Rezulta un fel de mancare delicios,care se prepara usor si se mananca   repede .😃




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu