vineri, 27 ianuarie 2017

CHEC UMPLUT CU COACAZE

Am gasit aceasta reteta intr-o revista veche ,cu torturi si prajituri.Checul era cu mure,dar cum in congelator aveam coacaze,i-am schimbat numele.Sunt sigura ca e la fel de bun ,cu orice fructe de padure.Delicioasa prajitura !

Ingrediente :

100 g unt moale
125 g zahar
doua oua
200 g faina
doua lingurite praf de copt
1/2 lingurita scortisoara (preferata mea :) )
coaja rasa de lamaie
200 g coacaze 

Am inceput cu pregatirea tavii de chec ,pe care am captusit-o cu hartie de copt.In lipsa hartiei,tava se  unge cu unt si se presara cu faina..Cuptorul se incinge la 180 de grade.
Untul moale se bate bine,cca 3 min,pana devine cremos,dupa care se adauga zaharul si se mai amesteca alte 3 min.Se adauga pe rand ouale,amestecand bine dupa fiecare.Ouale trebuie sa fie la temperatura camerei ,altfel putem avea surpriza neplacuta sa se taie crema de unt.
Se amesteca faina cu praful de copt ,se cerne si se adauga lingura cu lingura ,la compozitia de unt si ou,amestecand la viteza mica si doar atat cat este nevoie.Se adauga scortisoara si coaja de lamaie.
Coacazele (eu am avut congelate ) se spala ,se sterg cu un servetel si se tavalesc prin faina.
Se toarna in forma 2/3 din aluat,se aseaza coacazele si se adauga restul de aluat.Se coace 50 de min si se face testul cu scobitoarea.Daca iese curata ,checul este copt .Se lasa sa se raceasca ,apoi  il scoatem  din forma, pe un gratar .Cat este cald ,se pudreaza cu zahar.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu