marți, 3 ianuarie 2017

FURSECURI CU CIOCOLATA

Cele mai bune fursecuri pe care le-am facut vreodata ! Au ciocolata,se prepara rapid iar rezultatul este pur si simplu delicios ! Este o reteta din carticica "Academia Barilla".Nici nu putea fi altfel, decat o reteta perfecta.
Ei spun ca reteta este pentru 4 portii,eu ii contrazic .O tava nu-i ajunge nici macar unui pofticios adevarat 😋

Ingrediente : 
200 g faina 550 - nu stiu care-i treaba ,dar in Romania nu se gaseste tipul asta de faina,asa ca am folosit 480.Aluatul trebuie sa iasa suficient de tare pentru a putea fi modelat ,dar nu foarte vartos .Faina se adauga treptat ,asa ca puteti ajusta cantitatea ,cand vi se pare ca aluatul este OK.
150 g pepite de ciocolata 
100 g zahar
90 g unt tinut la temperatura camerei 1/2 ora
un ou mare
o lingurita praf de copt
1/2 lingurita esenta vanilie
sare


Am frecat untul pana a devenit crema (3 min ,la robot,la viteza mare) ,am adaugat zaharul si am continuat sa amestec pana s-a albit si a crescut in volum (inca 3 min ).Am adaugat un praf de sare,oul (tinut si el la temperatura camerei )si esenta de vanilie.Am cernut faina cu praful de copt si le-am adaugat peste amestecul de unt.La final am pus si pepitele de ciocolata.Am scos aluatul din vasul robotului si am amestecat cu mana ,pe o planseta presarata cu faina,pana am obtinut un aluat neted si usor de prelucrat(nu dureaza mult ,poate doua minute).Am modelat un sul cu diametrul de 2,5 cm (prima data am masurat cu rigla ,apoi cand am priceput cum sta treaba,l-am facut cu ochiul liber 😊)Am taiat sulul in felii pe care le-am rotunjit  in mana si le-am aplatizat ca pe niste chiftelute.Le-am asezat in tava de la aragaz ,captusita cu hartie de copt,la o distanta de 2,5 cm una de alta (m-au disperat cu datele astea tehnice 😊; ideea e ca trebuie sa lasati un spatiu intre ele ,pentru ca se latesc la copt )Mai aplatizam ,daca ni se pare ca e cazul.Se coc in cuptorul incalzit la 180 de grade ,timp de 15 min,pana se rumenesc usor.Mai simplu,nu se poate ! Pofta buna !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu