joi, 22 decembrie 2016

BARCUTE CU CIUPERCI



De cand am descoperit aceasta reteta ,am mancat 4 tavi de corabioare ,intr-o saptamana.Si parca as mai manca :) Pur si simplu ,sunt delicioase !

Pentru aluat am avut nevoie de :
250 ml lapte
doua lingurite zahar
un pliculet de drojdie uscata
doua linguri ulei
500 g faina
sare

Pentru umplutura :
250 g ciuperci
doua cepe
ulei 
3 rosii uscate( in reteta originala erau rosii crude dar pt ca am avut un borcan de rosii uscate ,le-am folosit si au dat un gust extraordinar )
150 g cascaval
3 linguri smantana
un ou pt uns
 
Drojdia se dizolva in 125 ml lapte caldut si se lasa 10 min. acoperita ,la loc cald.In restul de lapte se dizolva zaharul ,sarea si se amesteca cu uleiul.Intr-un castron mai mare se cerne faina ,se face o adancitura in mijloc si se adauga cele doua compozitii lichide ,framantandu-se un aluat vartos.Se aduna sub forma de bila,se pudreaza cu faina si se lasa la crescut aprox 40 de min,
In acest timp se pregateste umplutura.Se caleste in ulei ceapa ,ciupercile si rosiile uscate ,mixate in blender cu putina apa ,pentru a se hidrata.Se iau de pe foc ,se adauga cascavalul si smantana si se omogenizeaza.
Aluatul crescut se imparte in bilute (de marimea dorita ) ,iar fiecare biluta se intinde intr-o foaie subtire,rotunda.Pentru a da forma de barcuta ,se ciupesc in laterale.Se aseaza in tava de la aragaz,captusita cu hartie,se ung cu ou batut si se repartizeaza umplutura peste barcute.Se mai lasa la crescut 15 min si apoi se coc la 200 grade pentru 30 min.
Sunt atat de delicioase ca dau dependenta ! 😋

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu