marți, 22 noiembrie 2016

BISCUITI CU SCORTISOARA


Pentru ca imi place foarte mult scortisoara (o pun si in cafea :)  ) si pentru ca se apropie sarbatorile si biscuitii astia i-ar placea si lui  Mos Craciun ,am ales ca prima reteta pe care o postez,sa fie aceasta.
Reteta am preluat-o de  pe blogul aromeinbucatarie.blogspot.ro/
Ingrediente :
250 g faina , 125 g unt (82 % grasime ),125 g zahar, un ou, vanilie,scortisoara,1/2 lingurita praf de copt
Untul,tinut o jumatate de ora la temperatura camerei si taiat in bucatele mici, se amesteca cu zaharul (folosind mixerul sau robotul de bucatarie,la viteza mare ).Dupa 3 minute ,atunci cand amestecul s-a albit si a crescut putin in volum ,se adauga oul (tinut si el la temperatura camerei,astfel incat sa nu fie rece,din frigider ).Dupa alte 3 minute ,se pune esenta de vanilie,faina cernuta (eu cern faina,intotdeauna ),scortisoara si praful de copt,amestecand incet,la turatie minima .Se infasoara bila de aluat in folie de plastic si se tine la frigider o ora.Se intinde o foaie ,de grosime aprox 0,5cm , si se taie cu formele dorite.Eu am avut niste stampile cu modele de iarna.Se coc in cuptorul incalzit la 180 gr. pentru 15 min.Sunt deliciosi  !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu