vineri, 25 noiembrie 2016

MAZARE CU CARTOFI

Este o mancarica de post ,gustoasa,satioasa si frumos colorata .Daca vrei ,o poti savura ca si garnitura ,langa o bucata de friptura. Am avut nevoie de :
o punga de mazare congelata (foarte fina,asa s-a nimerit  )
doua cepe 
un ardei gras rosu
3 cartofi
o cutiuta mica de bulion (Sultan,preferatul meu )
doua linguri ulei
 o legatura de marar
sare,piper

Am tocat ceapa si ardeiul marunt si am taiat cartofii cubulete.Am calit in ulei ceapa si ardeiul,apoi am adaugat mazarea congelata .Dupa ce s-a dezghetat mazarea ,am pus cartofii si am acoperit totul cu apa calda.Am adugat sare si piper .Am asteptat sa se inmoaie cartofii(cam jumatate de ora,depinde de cartofi ) si am dizolvat bulionul in putina apa calda,apoi l-am adaugat in cratita.Am lasat sa mai fiarba 5 minute ,am mai gustat si am potrivit gustul de sare si piper si am oprit focul.Am presarat marar din abundenta si am servit alaturi de salata verde.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu