vineri, 25 noiembrie 2016

CHIFTELUTE DIN CIUPERCI


Rasfoind caietul meu de retete,am dat peste aceasta si mi-am dat seama ca nu mai stiu de cand n-am mai facut aceste chiftelute delicioase.Asa ca  mi-am suflecat manecile si am trecut la treaba.Am avut nevoie de:
un kg de ciuperci
doua oua
o ceapa 
pesmet (cam 4 linguri ) 
o legatura patrunjel
sare,piper ,usturoi
ulei
Am spalat ciupercile si le-am taiat bucati mari,pe care le-am calit in ulei.Dupa ce a scazut apa lasata de ciuperci ,am adaugat ceapa taiata si ea destul de mare.Dupa ce au capatat o culoare frumoasa ,am oprit focul si le-am lasat sa se racoreasca vre-o 10 min.Le-am dat prin masina de tocat impreuna cu patrunjelul maruntit iar amestecul rezultat l-am amestecat cu sare,piper ,usturoi zdrobit si oua.Am adaugat  pesmetul ,cat sa obtin o compozitie consistenta ,care sa poata fi modelata.Am luat cate o lingurita din compozitie,i-am dat forma rotunda si am tavalit-o prin pesmet.Am tinut chiftelutele la frigider cam jumatate de ora,dupa care le-am prajit in baie de ulei(ale mele s-au rumenit cam tare ,deoarece mi-am aruncat un ochi pe facebook 😊)Le-am scos pe servetele absorbante si le-am servit alaturi de un sos facut din iaurt grecesc si usturoi.Cred ca merg la fel de bine si cu un sos picant.Au fost delicioase !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu