miercuri, 30 noiembrie 2016

TARTA CU ROSII SI BRANZA



Acesta este un fel de mancare usor, care poate fi servit la o cina in familie,asa cum am facut noi sau ca aperitiv.
Ingrediente:
Blat:
-80 g unt rece(din frigider)
-160 g faina cernuta 
-doua linguri smantana
-un varf de cutit de praf de copt 
-sare
Umplutura:
-150 ml smantana 
-3 oua 
-300 g telemea capra (sau de care ne place )
-doua rosii
-oregano
-parmezan(pentru presarat pe deasupra )


Am taiat untul in bucatele mici si l-am pus in vasul robotului ,unde l-am amestecat cu faina ,smantana ,praful de copt si sarea.Cand compozitia a devenit nisipoasa ,am oprit robotul si am amestecat aluatul cu mana.Bila de aluat am invelit-o intr-o folie de plastic si am pus-o la frigider pentru o ora.
Intre timp,am pregatit umplutura.Am batut smantana cu ouale ,am inglobat 3/4 din branza rasa si am adaugat putin oregano.Rosiile le-am taiat felii rotunde,cat mai subtiri.
Am uns o forma de tarta ,am intins aluatul intr-o foaie subtire si am tapetat forma cu el,cu tot cu margine... Pentru a putea intinde mai usor aluatul,il tinem 10 min la temperatura camerei.Peste aluat am pus o hartie de copt,am presarat niste boabe de fasole si am bagat-o la cuptor pentru 10 min la 180 de grade.
Am scos-o si am indepartat  hartia si fasolea si am turnat inauntru compozitia ,am faramitat branza ramasa,pe deasupra si am decorat cu rondelele de rosii.Deasupra am presarat parmezanul.
Am copt-o 30 de min la 180 de grade.Aluatul de tarta este fraged,se topeste in gura ,iar umplutura este delicioasa.Tarta a disparut mult prea repede ,asa ca nu am nici o poza cu plating.😐.Poate data viitoare ...😊




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu