vineri, 25 noiembrie 2016

SALATA DE SFECLA ROSIE 






E destul de ciudat ,cum ni se pot schimba preferintele ,fie ele chiar si culinare.In copilarie aveam o lista lunga cu feluri de mancare pe care nu voiam,nici macar sa le vad.Pe aceasta lista ,la loc fruntas ,se afla si sfecla rosie ,desigur..Acum ,n-as zice ca e preferata mea dar o mananc  cu multa placere,mai ales de cand am citit despre virtutile ei uimitoare in tratarea si prevenirea unor afectiuni.Este unul dintre alimentele medicament.Si pentru ca este sezonul ei,zic sa se ne bucuram de ea ,cat de des posibil.
Lista de cumparaturi :
sfecla rosie ( cu cat mai multa,cu atat mai bine )
o lamaie
ulei de masline
otet de mere
usturoi(dupa gust )
Sfecla se poate fierbe sau se coace in cuptor.Eu folosesc a doua varianta ,pentru ca mi se pare ca are un gust mult mai bun si in plus,nu se pierde nimic din proprietatile ei fantastice,in apa de fierbere.Deci ,le-am asezat frumos intr-o tava,am pus putina apa pe fundul tavii,ca sa nu se arda tava prea tare si le-am copt aproximativ o ora jumatate la 200 de grade.Am incercat daca sunt coapte cu ajutorul unei scobitori.Le-am lasat la racit si apoi le-am decojit si le-am ras pe razatoarea mare.Am amestecat zeama de lamaie,otetul,uleiul si usturoiul zdrobit si am amesteca totul cu sfecla.Noi am servit-o alaturi de branza de capra .Va asigur ca este o combinatie fantastic de delicioasa !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu