joi, 15 decembrie 2016

SALATA DE CIUPERCI


Imi plac foarte mult salatele cu maioneza si dupa salata de boeuf,salata cu ciuperci este preferata mea.Se pregateste usor si se mananca repede.😋

Ingrediente:
Cantitatile sunt la aprecierea voastra.Eu am folosit :
6 cartofi
3 morcovi mijlocii
6 castraveti murati
3 catei de usturoi
o cutie  de ciuperci 
o legatura de marar
doua oua fierte 
sare,piper
maioneza (eu inlocuiesc o parte din uleiul pe care ar trebui sa-l folosesc , cu iaurt grecesc )

Reteta e simpla.E o succesiune de operatii de maruntire si amestecare .Se fierb cartofii in coaja,se racesc,se curata de coaja si se taie marunt.Morcovii fierti se taie si ei marunt.Castraveciorii se taie cubulete.Usturoiul se zdrobeste .Ciupercile se spala si se taie marunt.Mararul se marunteste si el.Toate ingredientele se amesteca cu maioneza si se orneaza cu oua fierte.Simplu,v-am spus ...Pofta buna !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu